מיזם יצירתי חדש

מתרגשת לשתף אתכן במיזם יצירתי ביותר שאני מבשלת מזה כמה שנים ושנולד בעקבות הצורך שלי לדעת ולחוש יצירתיות, מקוריות וחדשנות בחיי, גם כשאיני יוצרת בסטודיו שלי.

בעבר, כשיצרתי, הייתי מחוברת למהות שלי, למקור האנרגיה המחייה אותי אך זה לא סיפק אותי.

תחושת התרוממות הרוח והשמחה נעלמו כלא היו כשנאלצתי להתפרנס מיצירתי, לפרנס 3 ילדים ולנהל חיי הישרדות שהיקשו עלי ויצרו בי מצבים קפואים, תקועים וחסרי וודאות.

אפשר לאמר שהתחלתי לפתח את החוסן הפנימי הנוכחי שלי בימי הקורונה, שנים רבות לפני שהיא הופיעה.

במשך 26 השנים האחרונות, חקרתי את תודעתי, העמקתי וצללתי למחוזות בהם פגשתי דחיסויות וצמיגויות תדריות בגופי שמנעו ממני לחוש אהבה גוברת ושמחה שאינה תלויה בתוכן או אלמנט חיצוני.

עד שלא השלתי את המסה הקריטית של הדפוסים שקיבלתי בירושה מהשושלת מהמשפחה ומהסביבה , לא מצאתי מנוח. אט אט ומהר, התחלתי להגדיר את מערכת ההפעלה שלי מחדש, יצרתי והגדרתי דפוסים שנבחרו באופן חופשי ואהבה אותנטית סוף סוף בקעה מתוכי כמו צמח בר.

אחרי תהליך ארוך שנמשך 26 שנה, מצאתי כלים, שמאפשרים לי ליצור בכל תחומי חיי יותר יצירתיות, יותר תעוזה ואמת פנימית שמחוברת למקור האנרגיה ממנו נותקתי בילדותי.

ניתוק שקרה לכולנו.

יש יגידו לרובינו, אך לגבי זה קרה לכולנו כחלק מהפרדיגמה שבה התנהלו ועדיין מתנהלים חיינו.

אני שמחה על ההזדמנות להזמין אתכן ללמוד את הכלים הללו בתהליך שנקרא "אות ביום" שמטרתו לעזור לכן להשתחרר מהמצב ה"קפוא" והנוקשה הזה ולגלות בתוככן שוב את היצירה, את הזרימה ואת האנרגיה שאתן כל כך כמהות לה – בכל תחום בחייכן.

את מוזמנת לטייל באתר שלי ולבדוק אם מתאים לך לקחת אחריות על חייך, לצלול למעמקי יופייך הנמצאים בפנימיותך ולחיות חיים חיים בתקופה כל כך מאתגרת.

מה הם הכלים?

הכלים הבאים לידי ביטוי במסע אות ביום או בסשן האישי הינם מכלול מרתק של מה שחוויתי בגילגולי השונים כשמאנית, כעבריה במצרים שזכתה לחנוך את הניסתר, כבודהיסטית שתירגלה נשימה ומדיטציה, כסופית בעולם המדעי וכיעל האמנית שיצרה פסיפס מהמרקם הזה על מנת לעזור לך באופן ציורי רגשי מוסיקלי, לפגוש את המהות שלך ולדעת אותה מקרוב.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *