מהי שליטה ואיך מוחקים את התדרים הנמוכים שלה

לפני כמה ימים סולקתי מקבוצה בטלגרם שחוקרת ומלמדת את החוק הטבעי……
מרגע כניסתי למרחב הקבוצה, חשתי את אותה תחושה שאני מכירה מיני גלגולים של שליטה.
לא משנה איך מדברים, התדר של השליטה מהדהד.
זה מיקס של מוסיקה מאוד מסויימת שכל מי ששלטו בה, מזהה אותו ולא בהכרח באופן מודע.
היות ושלטו בי בבית הורי, אני מאוד רגישה למיקס הזה ואפילו נמשכת אליו באופן מכני למרות שאני מתעבת אותו. (דומה נמשך לדומה ומשלים)
מה שמשך אותי בעבר לרב הקבוצות השולטות ב״נתיניהן/ם״ הוא הידע והחכמה האינטלקטואלית שפיזרו בנושא שהרכיב אותן.
אך אליה וקוץ בה.
כשאת נמצאת בקבוצה שמנהיגיה/האדמינים שלה מהדהדים שליטה מתוך סמכות, הם לא נותנים תוקף ואפילו מזלזלים בשאלות או מחשבות הנוגדות את החשיבה הכללית ואז זה מתחיל להיות מסוכן. אני עם הנאיביות שלי חושבת שאפשר ללמד אדונים להפוך לבני אדם. זה לא קורה אם אין רצון ואכן הוציאו אותי מהקבוצה.

אני ממליצה לך להקשיב לוידאו למעלה – להרצאה שנתתי באוגוסט 21 על שליטה ומנהיגות פנימית שתמחיש לך יותר מכל את המאפיינים של שליטה.

עד הדקה ה-35 אני מתייחסת לכל מיני היבטים של השליטה ונראה לי כי הקשבה להרצאה תמחיש לך במה הכוונה לשליטה. לאחר מכן יש מדיטציה שמטמיעה את ערכי ההרצאה ברמה השורשית.

כל התנגדות פנימית שתחושי בתוכך למראה התפאורה, המראה שלי, המילים והמשפטים היוצאים מפי הינה תנועה ניואנסית חבויה של שליטה.

כשאת נמצאת בסטייט חסר סבלנות של שליטה, את בעצם חווה את האקו, את ההדהוד של חוויה תדרית נמוכה שחווית בעבר כילדה שעדיין נושאת מטען רגשי שאינו פתור.

ברגע שאת בסטייט של שליטה, המרכז הרגשי שלך מופעל והוא מפעיל את המרכז התנועתי שלך שיורה כל מיני אינפורמציות (מהמרכז השכלי) אינטלקטואליות מהכתובים או מהרצאות של גורם שלישי וחושב שבכך העניין תם ונשלם.
אך כל מה שעשית זה מיצוק נוסף של הדפוס שנקרא שליטה.


כשאת משתחררת משליטה תחווי את האינפורמציה שאני משתפת באופן ניטרלי ללא תגובות חיצוניות בעד או נגד.
כשתקשיבי לבן או בת אדם לא בהכרח תראי לנכון להפציץ אותם בידע של חכם זה או אחר ולהביע את עליונותך.

כבנות אדם אנחנו רוצות אהבה, לא מילים.
ואני כותבת ברבים כי כולנו גדלנו באותה סביבה + – שהסיטה אותנו מנקודת ה-0 של מהותינו הנצחית ועכשיו אנו כולנו יחד מחפשות למצוא את החופש באותה נקודה, תקראי לה אלוהית או כל שם אחר, בה כולנו יחד באותה סינגולריות שמימית מקרבת לבבות, ללא חשיבות עצמית גאוותנות או יהירות של יודעים וחושבים ומנהלים.

היום, 10 חודשים אחרי ההרצאה, כשיש לי יותר פרספקטיבה וגם יותר הבנה לגבי היבט העבד והפרסונה באישיותי, אני יכולה להוסיף ולומר כי שליטה שמשתמשת בסמכות כל שהיא על מנת להביע את ממשותה היא בעצם אחיזה בעץ הדעת טוב או רע.
השליטה בהשראה שמקדמת אותך ואת הסובב אותך הינה האחיזה בעץ החיים וזו בחירתי.

שליטה זו כל האינפורמציה שהילד אוסף ואוגר כאסטרטגיה להישרדותו.
שליטה שייכת למסכה שאנחנו והסרתה תחשוף אותנו למהותנו האותנטית שאינה נזקקת לתמיכה של כתובים, חוקים והוכחות אלא לחוק הטבעי של הטבע. (ראי את הילדה שחיה את מהותה אך אינה מודעת לה)

רבות מאיתנו חושבות כי אנחנו קלקול הדורש תיקון. 
אך את, מי שאת באמת, לא מקולקלת.
את – כמיזוג של הגנום הנשמתי והפיסי שלך או כמיזוג הזהות הארעית והנצחית שאת בעולם החומר-  פשוט חבויה ונמצאת מתחת לכל שכבות התכנות והבורות של חברה שתלטנית שעשתה בך כשלה.

איך לצאת משליטה

על מנת לצאת משליטה נדרש מאיתנו להשיל את הדביקות התדרית של כל מיני דפוסים שהגנו עלינו בעבר והיום כבר לא משמשים אותנו.
את כבר יכולה לעשות זאת על ידי הקשבה לציור הקולי (למדיטציה) שאני מנחה אחרי הדקה ה-35.
ההשלה מתרחשת באופן מיידי ברגע שאת משנה הרגלים ומפסיקה, עד כמה שאת יכולה, להגיב באופן מכני/אוטומטי כפי שהגבת בעבר.
אין יום שעובר שאיני מוצאת חומר גלם לעבודה להשלת שליטה.
מישהו כותב משהו שלא נראה לי, לחשיבות העצמית שלי, אני ישר מגיבה בפנים.

לומדת לנשום ולא להגיב אלא כשגל התגובה עבר ושינה את צורתו לאינפורמציה יותר גבוהה שמשרתת את החברה כולה, שאני חלק אינטגרלי ממנה.
ברב המקרים איני מגיבה כי האינפוט שלי לא באמת חשוב. זו גם דרך יעילה להשתמש באנרגיה שלי בתבונה.

קורס ויפאסנה יקדם את יכולתך להבין את שפת הטבע, שפת הגוף ואני ממליצה עליו יותר מכל.
כל פוס/פסק זמן, שתעשי בכל תחום בחייך, יאפשר לך לקבל פרספקטיבה שתאפשר לקשר עוד יותר טוב שלך עם המקור הטהור, באופן ישיר ללא מתווכים.
ככל שתהיי יותר בקשר עם גופך, תקבל אינפורמציה בתדר גבוה שתניב כל מיני פתרונות יצירתיים למצבים בהם היום, את עדיין מגיבה כפי שהגבת בעשרות שנות חייך.

זה לעכשיו
מודה לך על ההזדמנות שנתת לי לבדוק מחדש את תודעת השליטה בחיי ולהבין כמה ברת מזל אני שקיבלתי את היכולת לספר לך ולרבים ורבות אחרות איך אפשר מהזווית שלי, לגדול ולהפוך את העופרת לזהב.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *